ورزش

بلاتکلیفی پرسپولیس برای میزبانی در هفته سوم

بلاتکلیفی پرسپولیس برای میزبانی در هفته سوم

به گزارش خبرورزشی، پرسپولیس دیگر در اراک از حریفان خود میزبانی نخواهد کرد. این ادعایی است که تمام مدیران پرسپولیس مطرح کرده اند. از شرایط چمن استادیوم اراک گرفته تا حتی ناهماهنگی توپ‌جمع‌کن‌های ورزشگاه همگی دست به دست هم داده تا باشگاه پرسپولیس برای میزبانی از حریفان خود تدبیر دیگری بیاندیشد.

داستان از این قرار است که باشگاه پرسپولیس به دنبال میزبانی از حریفان خود در ورزشگاه شهر قدس است اما همین چند روز قبل بود که مدیر این استادیوم اعلام کرد ورزشگاه شهر قدس هنوز آماده برگزاری مسابقات نیست و به همین دلیل هنوز مشخص نیست این استادیوم برای هفته سوم و رویارویی پرسپولیس و فولاد مهیا خواهد شد یا نه.

در صورتی که این ورزشگاه آماده نشود، پرسپولیس حتی حاضر است در ورزشگاه دستگردی و بدون حضور هوادارانش به مصاف فولاد برود. آن هم در شرایطی که بازی این تیم مقابل فولاد قرار است روز جمعه 9 شهریور برگزار شود که طبق برنامه در این روز هیچ تیم تهرانی در تهران میزبان نیست و به همین دلیل ورزشگاه دستگردی برای این بازی می‌تواند در اختیار پرسپولیس قرار بگیرد.

اما مشخص نیست در صورت آماده نبودن ورزشگاه شهر قدس، سازمان لیگ با برگزاری دیدار پرسپولیس و فولاد در استادیوم دستگردی موافقت خواهد کرد یا نه. از این رو در شرایطی که پرسپولیس خانه‌به‌دوش‌ترین روزهای خود را در تمام ادوار لیگ از لیگ تخت جمشید گرفته تا لیگ آزادگان و لیگ حرفه ای تجربه می‌کند، هنوز مشخص نیست بازی این تیم در هفته سوم که از حساسیت ویژه ای برخوردار است در کدام استادیوم برگزار خواهد شد.

 

 

 

منبع:خبر ورزشی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا